Support

Vi tilbyr full support og oppfølging på alle produkter vi leverer. Vårt mål er rask responstid og fornøyde kunder!
dataplan april 16239

Besøk vårt Supportsenter

Vår supporttjeneste er åpen 08.00 til 16.00 alle virkedager.

Vi tilbyr full support på alle produkter vi leverer enten det gjelder feilrettinger eller generelle spørsmål fra våre kunder. Ringer du oss møter du behjelpelige konsulenter som sitter klar til å besvare de fleste spørsmål som gjelder et produkt i vår portefølje.
Vår supporttjeneste sitter på masse spesialkompetanse innen ulike fagområder, enten det gjelder økonomi, regnskap, logistikk, CRM, lønn, HR eller rapportering. Vi tenker på oss selv om langt mer enn en systemleverandør.

Et stikkord er entusiasme - vi skal love å bidra med positivt engasjement og nærkontakt i vår streben etter å finne de beste løsningene.
 


Hvordan fungerer kundeportalen?


Det er enkelt å sende inn en sak til oss. Vi har en egen side der du kan skrive inn ditt problem og velge hvilken type programvare du ønsker hjelp med.

Etter at du har registrert din sak vil en av våre konsulenter ta tak i saken og svare deg direkte på e-post eller ringe deg opp dersom det er behov for det.

Du kan også bestille tjenester som rådgivning, prosjektbistand, ny installasjon eller oppgradering av programvare via vår Supportsenter.

 

Hva med å lage en bistandavtale?


Har du behov for regelemessig support eller oppfølging kan det være en god løsning for din bedrift å lage en bistandsavtale med oss.

Du kan finne mer informasjon om denne avtalen på egne sider.

DU VELGER IKKE FIRMA - DU VELGER MENNESKER

Hva kan vi hjelpe deg med?
(Klikk for live chat)